Clicky

رنگ ها و تاثیر آن بر چاکراها و سلامتی بدن

در مورد رنگ‌ها و تأثیرات آن‌ها بر چاکراها و روش‌هایی که از این دانش در مراقبه و درمان استفاده می‌شود، صحبت می کنیم.

  1.چاکرای ریشه (مولادهارا) رنگ: قرمز     قرمز، رنگی است که اغلب با انرژی، شور و جنب و جوش مرتبط است. استفاده از رنگ قرمز در مدیتیشن یا در محیط اطراف می‌تواند به تقویت حس امنیت و پایداری کمک کند و احساس خطر یا ترس را کاهش دهد.

  2. چاکرای خاجی (سوادهیستانا) - رنگ: نارنجی     نارنجی با شادی، خلاقیت و پذیرش اجتماعی مرتبط است. این رنگ می‌تواند به بهبود روابط و ابراز احساسات و عواطف کمک کند.

  3. چاکرای سولار پلکسوس (مانیپورا) خورشیدی رنگ: زرد     زرد، رنگی است که نشاط و فعالیت ذهنی را تحریک می‌کند. این رنگ می‌تواند به بهبود اعتماد به نفس و قدرت فردی کمک کند و همچنین در رفع اختلالات گوارشی موثر است. 

  4. چاکرای قلب (آناهاتا): - رنگ: سبز یا صورتی     سبز، رنگی است که با ترمیم و همدلی مرتبط است. صورتی نیز عشق و محبت را تقویت می‌کند. استفاده از این رنگ‌ها می‌تواند به افزایش توانایی‌های عاطفی و قدرت دادن به احساسات مثبت کمک کند. 

5. چاکرای گلو (ویشودها): رنگ: آبی روشن     آبی روشن با آرامش و صداقت مرتبط است. این رنگ به بهبود توانایی‌های ارتباطی و بیان صادقانه احساسات و افکار کمک می‌کند. 

6. چاکرای چشم سوم (آجنا): رنگ: نیلی تیره یا بنفش     این رنگ‌ها با بینش و شهود مرتبط هستند. تمرکز بر این رنگ در مدیتیشن می‌تواند به تقویت توانایی‌های روانی و دسترسی به دانش درونی کمک کند. 

  7. چاکرای تاج (سهاسرارا): - رنگ: بنفش روشن یا سفید     این رنگ‌ها نمایانگر آگاهی معنوی و اتصال به جهان هستی هستند. سفید و بنفش روشن به تصفیه و پاکسازی فکر کمک می‌کنند و ارتباط با عالم معنویت را تقویت می‌بخشند.  در دوره سلامتی در حالت آلفا به همین شیوه از رنگ‌ها برای پاکسازی و شفاف سازی چاکراها استفاده شده که باعث متعادل شدن چاکراها و در نتیجه باعث سلامتی و آرامش و شادابی فرد می شود این دوره را می توانید از سایت شفاملک خریداری کنید

محصولات فروشگاه شفاملک