Clicky

قانون تطهیر | نقش افراد و اخلاق منفی بر روی هاله های انرژی

قانون تطهیر

نقش افراد منفی و خصوصیات بد اخلاقی مانند ترس، خشم و... بر روی هاله های انرژی
هاله ی نورانی شما مانند ردایی شما را در برگرفته است . اگر جوهره ی شما خالص باشد ، ان گاه هاله ی شما بسیار بزرگ و نورانی خواهد بود که شما را احاطه کرده و از شما محافظت می کند .

زمانی که هاله ی شما کاملاً روشن و پاک و خالص است ، محال است هیچ آسیبی به شما برسد . هیچ شخص منفی یا وضعیت ناخوشایندی نمی تواند از آن عبور کند . ترس ، باعث آسیب ، تباهی یا خطر است .

تا نترسید اتفاق بدی نخواهد افتاد

زمانی که کسی از طریق اشاره به نقطه ی منفی هاله مان به ما خدمت می کند ، این کار را «خرد کردن اعصاب» می نامیم . اغلب این افراد را اشخاصی بدقلق و چالش برانگیز می یابیم . ولی در حقیقت اینها بهترین خدمتگزاران ما هستند .


نقش افراد منفی در زندگی مان

رنجش ها ، خشم ها ، یا آسیب های دیرینه ، خود به خود روی هاله ی شما دُمَل ایجاد می کنند ، درست همان طور که هر احساس تیره ای مانند رشک ، حسادت ، غرور یا طمع چنین می کند . این نقاط تیره مانند مغناطیس ، چالش ها را به درون زندگی تان می کشند تا توجه تان را به آنچه باید تطهیرش کنید معطوف کنند .

زمین ، آتش ، آب و هوا ، پاک کنندگانی عالی هستند . راه رفتن بر روی چمن یا خاک به شما اجازه می دهد انرژی های منفی تان را از طریق پاهایتان به درون زمین منتقل کنید ، جایی که مام زمین ، پاک می کند .

اگر شما نیز در حضور کسی باشید که هاله اش از هاله ی شما پاک تر و خالص تر است ، او هاله ی شما را تطهیر خواهد کرد . هاله ی شما ، قلمروی حائل شما بین شما و دنیای بیرون است .

حتی لازم نیست حرفی زده بشه

هاله ی پاک و خالص ، حفاظی کامل است و فرشتگان را به سوی شما می کشاند .

 

محصولات فروشگاه شفاملک